Rozšírené hľadanie
Piatok 1. November 2024 |
meniny má Denis, Denisa

Reklamná agentúra Roko poskytuje komunikačné poradenstvo pre tretí sektor

Datum: 13.04.2016

Existencia tretieho sektora je vyvolaná predovšetkým potrebou uspokojiť dopyt po službách, ktoré štát neprodukuje. V treťom sektore pôsobí rôzne nadácie, občianske záujmové združenia, kluby, dobrovoľnícke spolky, charitatívne spolky a ďalšie mimovládne organizácie s dobrovoľníckym a neziskovým charakterom. A práve na tretí sektor sa orientuje reklamná agentúra Roko, ktorú má pod svojimi krídlami marketingový špecialista Peter Kuba.

Reklamná agentúra v treťom sektore spolupracuje so Slovenským paralympijským výborom, pre ktorý pripravuje rôzne komunikačné stratégie. Nespornou výhodou je, že má agentúra úplne voľnú ruku pri navrhovaní konceptov. Môže do kampaní vložiť viac emócií a pocitov, pretože kampaň nemá plniť konkrétne podnikateľské ciele. Primárnym cieľom je zmeniť pohľad na paraolympijských športovcov.

Väčšinou organizácie z tretieho sektora disponujú menším rozpočtom, a preto musí byť kampaň pútavejšia a atraktívnejšia. A tým nezanikne medzi stovkami komerčných klientov.

Slovenský paralympijský výbor je odvážny klient

"Musím podotknúť, že spolupráca so Slovenským paralympijským výborom je zaujímavá. Tento klient preferuje odvážnu komunikáciu, ktorá jednoducho zaujme. A to sa podarilo s komiksovou ilustráciou, na ktoré sú vyobrazení štyri športovci s paranormálnymi schopnosťami. A nechýba ani vtipná parafráza," prezradil Peter Kuba z reklamnej agentúry, ktorá s výborom spolupracuje už od roku 1998.

Slovenský paralympijský výbor podporuje paraolympijských športovcov, ale tiež organizuje rôzne podujatia pre verejnosť všetkých vekových kategórií. Spolupracuje dokonca s Národným rehabilitačným centrom v Kováčovej, pričom ľuďom so zdravotným znevýhodnením pripravuje motivačné programy. Snaží sa vrátiť ľudí po ťažkých úrazoch do spoločnosti.

Čítané: 5279 x