Naivne som si myslel, že to robia z radosti ku svojmu športovému náčiniu. Až neskôr som si uvedomil, že na lyžiach sú mená výrobcov lyží a futbalisti majú pod dresy ďalšie triká s rôznymi nezmyselnými heslami. Už mi neostávalo nič iné len sledovanie hudobných kanálov. Ale aj tam bola komercia. To snáď nie je možné, všade sú reklamy a v ostatnom čase to tak vychádza, že sú na všetkých kanáloch v rovnakom čase. Stále som si vravel, že nie som predsa idiot aby som sledoval rôzne hlúposti. Lenže som zistil, že sa tomu nedá vyhnúť, pri sledovaní filmu naskočí práve keď sa zloduch chystá urobiť niečo strašné a v tom, nekúpite to a to ? Išlo ma rozdrapiť. Oprášil som staré DVD-čka, VHS-ky a o sobotní program bude postarane.
Manželka sa tešila. Ja tiež. Deti protestovali a hovorili niečo o ľudských právach. Lenže v túto sobotu a v mojom byte to neplatilo. Večer dopadol dobre. Na druhý deň som mal čas znova popremýšľať. Sivé mozgové bunky však spali. V dnešnej dobe asi komercii neuniknem. Dokonca pred ňou nezachránim ani svoje deti. Teraz je všade aj v tlačených novinách. No viem, že je potrebná. Lenže už je otravná. Je jej tak veľa, že si myslím, že už to bude naopak. Nie reklama ale filmy budú prerušovať reklamu. Čo kanál to reklama. Je jedno na ktoré produkty. Máloktorá z nich má vôbec nejaký zmysel. Možno by bolo múdre dať časť tých prostriedkov na niečo rozumné. Ale kto by to robil. Už sme si zvykli na reklamu a keby jej ubudlo asi by to bolo podozrivé. My už asi nie ale dúfam, že nová generácia niečo zmení.