Monitorujeme 1678 zdrojov
Nákupy v ZlavoDome.sk so 40-80% zľavami.
Po veľkom úspechu v zahraničí prichádza na Slovensko nová forma kolektívneho nakupovania cez internet. Iba týmto spôsobom je možné dosiahnuť pre kupujúcich výrazné zľavy na služby a tovar až do výšky 80 %.
Fenomén kolektívneho nakupovania pred pár rokmi spustila s veľkým úspechom spoločnosť Groupon. V USA sa táto forma nakupovania stala každodennou záležitosťou pre kupujúcich. Poskytovatelia služieb už sami vyhľadávajú túto novú formu reklamy, ktorou získavajú naraz veľký počet nových zákazníkov.
Projekt kolektívneho nakupovania sa cez portál www.ZlavoDom.sk spustil v auguste s dobrým ohlasom u zákazníkov. V Česku funguje niekoľko podobných serverov, pričom najúspešnejší majú denne niekoľko sto až tisíc spokojných zákazníkov. Všetky stránky sú veľmi podobné svojim obsahom aj vizualizáciou.
ZľavoDom sa odlišuje celkovým dizajnom stránky a zároveň prináša na stránku aj niečo nové. Zvláštnosťou bude nedeľné predstavenie významnej osobnosti z nášho kultúrneho života.
ZľavoDom ponúka návštevníkom našej stránky zľavový kupón na výnimočný wellness, reštaurácie, ubytovanie, zdravie, kultúru, šport ako aj adrenalínovú zábavu.
Na stránke www.ZlavoDom.sk nie je nič neobvyklé, napr. zabezpečiť si na piatok služby luxusného kaderníctva, potom sa nechať masírovať voňavou čokoládou, proste si dopriať oddych po pracovnom týždni.
Ďalšiu sobotu si ísť zastrieľať zo športového luku v krásnom prostredí golfového ihriska v Bernolákove alebo zájsť na ochutnávku vína do modranskej pivnice s päťstoročnou tradíciou.
Stretnúť sa s priateľmi na husacích hodoch v Slovenskom Grobe a nechať sa rozmaznávať výnimočnou kuchyňou alebo si ráno sadnúť na novú drevenú terasu, usmiaty so spomienkami na priateľov. Áno, toto všetko so zľavou až 50 percent si zákazníci zľavodomu dopriali.
Jedinou podmienkou je, aby o nákup prejavil záujem dostatočný počet kupujúcich.
Zvýhodnená cena platí len vtedy, ak si tovar alebo službu objedná minimálne stanovený počet zákazníkov.
Počet zákazníkov potrebných na získanie zľavy je pre rôzne služby iný. Na zlacnenú drevenú terasovú podlahu bolo potrebných 9 zákazníkov. Na náročnejšiu službu, ako je športová lukostreľba, je potrebných minimálne 16 zákazníkov.
V prípade, keď si ponuku objedná požadovaný počet zákazníkov, kupujúci po zaplatení obdržia kupón na zľavu, za ktorý dostanú objednanú službu či tovar od poskytovateľa.
Ak si ponuku neobjedná požadovaný počet zákazníkov, ponuka neplatí. Kupón je možné na stránke www.ZlavoDom.sk kúpiť počas jedného až troch dní. Výhodne na ponukách zľavodomu je, že platnosť kupónu je aj niekoľko mesiacov od zakúpenia.
V čase krízy je tento spôsob reklamy obojstranne výhodný-zákazníci ušetria a poskytovateľom služieb prináša naraz veľkú skupinu zákazníkov. Spokojní zákazníci sa k nim opäť radi vrátia. Nejde o okamžitý zisk, ale o reklamu poskytnutú formou zľavy za vynikajúcu službu.
Poskytovatelia služieb zostávajú na stránke ZľavoDomu v histórii. Tu si môžu zákazníci pozrieť ich zariadenie a služby,ktoré ponúkajú.
Fenomén kolektívneho nakupovania prichádza na Slovensko všetkým zákazníkom, ktorí si chcú obohatiť a spríjemniť voľné chvíle na výnimočných miestach.