Mladý inovatívny podnikateľ 2011 je národná súťaž mladých podnikateľov, ktorí vedú úspešnú firmu. Jej cieľom je podporiť chuť mladých ľudí do podnikania na Slovensku, ako aj ich kreativitu a uplatňovanie nových prístupov. "Mladý inovatívny podnikateľ 2011" je súčasťou celosvetovej súťaže "Creative Young Entrepreneur Award" pod záštitou organizácie Junior Chamber International, ktorá je jednou z najväčších organizácii pre mladých lídrov a podnikateľov vo svete. Organizácia má okolo 200 000 členov v 120 krajinách sveta. Slovenská republika sa do tejto súťaže zapojila už po piatykrát.
Do súťaže Mladý inovatívny podnikateľ 2011 sa mohol prihlásiť podnikateľ, ktorý je štátnym občanom SR a je vo veku 18 - 40 rokov. Akceptovateľné boli všetky právne formy a odvetvia podnikania. Hlavný dôraz bol kladený na aplikovanie kreatívneho prístupu v podnikateľskej sfére. Tento rok sa do súťaže zapojilo 42 mladých podnikateľov. Päť z nich získalo nomináciu na „Mladého inovatívneho podnikateľa 2011“. Nominácie posudzovali predstavitelia podnikateľských združení ako významní úspešní podnikatelia slovenských, ale aj zahraničných firiem pôsobiacich na Slovensku.
Vyhodnotenie súťaže sa konalo 14.6.2011, v Pálfyho paláci na Zámockej ulici v Bratislave. Komisia vybrala troch mladých podnikateľov ako nominantov do celosvetovej súťaže „Creative Young Entrepreneur Award“ - Martina Guttmana zo spoločnosti Tuli.sk, s.r.o., ktorý sa zároveň stal absolútnym víťazom. Druhé miesto obsadil Michal Král zo spoločnosť Digital Dreams, .s.r.o. a tretie miesto získala Lenka Mauricová zo spoločnosti Canis Mauris Naturally. Prvá dáma Slovenskej republiky, Silvia Gašparovičová, najviac ocenila podnikateľku z Banskej Bystrice, ktorá sa venuje predaju a originálnemu baleniu darčekových predmetov. Cenu Ministra hospodárstva SR Juraja Miškova si odniesol známy internetový portál www.pricemania.sk. Juraj Miškov ocenil zaujímavý podnikateľský príbeh Michala Krála, zakladateľa portálu a poprial mu veľa úspechov. Portál www.pricemania.sk je zameraný na porovnávanie cien tovarov a mesačne ho navštívi viac ako 600.000 ľudí. Cieľom portálu je stať sa číslom 1 v SR a následne naštartovať expanziu do okolitých krajín.