Čomu sa vyhnúť pri písaní a zverejňovaní PR článkov
Existuje zopár prešľapov, ktorých sa pri publikovaní PR článkov dopúšťajú mnohí copywriteri. V ich dôsledku potom PR články nemajú v podstate žiadnu hodnotu, sú ignorované čitateľmi, prípadne až penalizované vyhľadávačmi. Ide o tieto najčastejšie chyby:
- Prehusťovanie článkov kľúčovými slovami
- Irelevantné spätné odkazy nesúvisiace s témou
- Viacnásobné zverejňovanie rovnakého PR článku
- Uverejňovanie článkov na nesprávnych weboch
- Bezobsažné nič nehovoriace články
Vyhnite sa teda týmto chybám, píšte a zverejňujte PR články tak, aby Vám priniesli skutočný úžitok.
Takto je to správne!
Pri písaní PR článkov dbajte na to, aby text mal informačnú hodnotu. Ak takýto text nedokážete napísať, obráťte sa na profesionálov. S prípravou kvalitného textu a s jeho uverejnením Vám pomôže blueinfo.sk. Vo svojom článku uvádzajte radšej menej kľúčových slov a text nimi neprepĺňajte. Dôležité je tiež umiestniť spätný odkaz práve pod kľúčové slovo tak, aby jeho umiestnenie malo zmysel a bolo relevantné.
Kvalitne napísaný text je potrebné aj vhodne umiestniť. Nemá význam uverejniť článok na desiatich stránkach, ktoré nie sú z pohľadu vyhľadávača hodnoverné. Radšej si zvoľte jednu dôveryhodnú stránku s vyšším pagerankom. Ak práve takú hľadáte, vybrať si môžete napríklad z týchto kvalitných webov:
Gazda.sk. Uverejniť tu môžete svoje články na tému bývanie, dom, záhrada, cestovanie, zdravie a životný štýl.
Banner.sk. Venuje sa témam z oblasti životného štýlu, bývania, cestovania. Nájdete tu rôzne recenzie i zaujímavosti.
Golem.sk. Je plný informácií o cestovaní, bývaní, móde, technológií a tiež zo sveta internetu.
GSM.sk. Tento lifestylový magazín je venovaný ľuďom, ktorých zaujímajú témy ako kultúra, móda, technika, či novinky zo sveta a z domova.
Hladanie.sk. Ak hľadáte informácie o zdravom životnom štýle, ale tiež o vzťahoch, sexe, láske a zaujímavostiach zo sveta, hladanie.sk je pre Vás ten najlepší magazín.
Každý z týchto webov, ako súčasť siete kvalitných webov Blueinfo.sk, má pagerank minimálne 4. Preto uverejnenie Vášho PR článku na niektorom z nich bude mať skutočný zmysel.