Rozšírené hľadanie
Sobota 23. November 2024 |
meniny má Klement

Ochutnávky predstavia Váš nový výrobok

Datum: 29.11.2010

Vo veľkých hypermarketoch vidíme častokrát postávať dievčatá, ktoré realizujú ochutnávky najrôznejších produktov. Mladé slečny ponúkajú tu kávičku, tu čokoládku, tu klobásku, tu sušienky s novou príchuťou. Ako zákazník rád ochutnáte, ale okrem informácie, že majú akciu 2+1 zadarmo, sa viac nedozviete. Nie každá firma si uvedomuje, že ochutnávky sú ideálnou príležitosťou, ako získať bezprostrednú spätnú väzbu od zákazníkov. Ochutnávky by mali zákazníkovi ponúknuť omnoho viac, ako len dať niečo do úst.

Firma, ktorá zabezpečuje ochutnávku nových výrobkov musí dať celej koncepcii jednotiacu myšlienku. Ak je ochutnávka aj kreatívne pojatá, zaujme zákazníkov na prvý pohľad. Budú si ju tak v súvislosti s novým produktom nadlho pamätať. Dôležité je aj samotné technické zabezpečenie takejto promo akcie. Od zabezpečenia vhodného miesta, kde sa pohybuje cieľová skupina zákazníkov, poskytnutia promo stánku, až po výber a vyškolenie hostesiek. Súčasťou celej kampane je navrhnutie a výroba upútaviek, kostýmov či letákov. Po skončení ochutnávok je dôležité celú akciu vyhodnotiť, spracovať dotazníky a reakcie zákazníkov do prehľadných dátových výstupov.

Aj ochutnávky môžu mať kreatívnu myšlienku!

Čítané: 415 x