Avšak, najčastejšie problémy, ktoré sprevádzajú takmer každú firmu pri premiestňovaní z bodu A do bodu B sú IT poruchy a komplikácie, vzhľadom k tomu, že v dnešnej dobe je takmer všetko prepojené cez počítače a internet. Pýtate sa, ako sa podobným problémom účinne vyhnúť?
Bezchybné online spojenie
Snáď každý kancelársky priestor disponuje internetom. Avšak, v čase sťahovania môže dôjsť k prerušeniu telefonického i online spojenia, s čím nepochybne súvisí zvýšená dávka stresu. Hlavne žiadna panika. Ešte pred tým, ako sa nasťahujete do nového priestoru, trebárs do kancelárie Košice, pozorne sa informujte o novom pláne premiestnenia, a teda o tom, koľko zamestnancov bude používať internet či telefón.
Nevyhnutná IT podpora
Či chcete alebo nechcete, pravdepodobne budete musieť využiť IT podporu, a to najmä po skončení pracovnej doby, ba v nutných prípadoch aj cez víkendy. Žiaľ, vždy sa môže stať niečo, čo vás nemilo prekvapí, no budete to musieť riešiť prakticky okamžite. Najlepším riešením je mať k dispozícií IT špecialistov, ktorí budú trebárs na telefóne a ochotní do firmy kedykoľvek zavítať.
Práca z domu nemusí byť zlý nápad
Je to tak. Aspoň počas tohto hektického obdobia zvážte prácu z domu, ktorú by možno vaši zamestnanci ocenili. Zamerajte sa na maximalizáciu výkonu bez ohľadu na to, čo sa okolo vás deje. Ani v tomto prípade neprestávajte motivovať zamestnancov a navrhnite im možnosť práce cez vzdialený prístup na server napríklad vtedy, ak má obchodná kancelária uložené dáta v cloude. Akonáhle sa situácia upokojí a všetko bude na svojom mieste, môžete opäť „nabehnúť“ do starých koľají.