Dôležitý je nápad a ústredný motív, ktorý zákazníka upúta. Každý produkt potrebuje zvoliť vhodný typ sale promotion. Od spotrebiteľských súťaží, roadshow, ochutnávok až po merchandising. Forma sales promotion sa odvíja od typu produktu, stanovených cieľov, finančných možností klienta, cieľovej skupiny a ďalších aspektov .
Urobíme prieskum a analýzu trhového prostredia a navrhneme celú koncepciu promo akcie. Vypracujeme kreatívne grafické návrhy promo stánkov aj propagačných materiálov. Sales promotion kompletne zastrešíme po technickej aj personálnej stránke. Vyjednáme najvhodnejšie miesta realizácie. Priamo v super a hypermarketoch zabezpečíme na vysokej profesionálnej úrovni všetky aktivity na podporu predaja. Celý proces realizácie presne monitorujeme a pripravujeme priebežné prehľadné reporty pre klienta.
Baví nás hľadať netradičné a zaujímavé riešenia. Kreativita je našou prioritou.