Firemné kalendáre sú neoceniteľnou pomôckou vo všetkých firmách, ktoré dbajú na svoj imidž. Samozrejme, že okrem reklamného účelu sú kalendáre rýchlou pripomienkou uzávierok, schôdzok s partnermi alebo iných dôležitých termínov pre danú firmu. Kedy objednať firemný kalendár?
Firemné kalendáre ako forma propagácie
Práve jesenné mesiace sú ako stvorené na to, aby ste začali premýšľať nad spôsobom propagácie vašej firmy v budúcom roku. Čoraz viac sú ako forma propagácie preferované rôzne reklamné predmety, ktoré v sebe spájajú marketingovú a praktickú stránku. Práve z tohto dôvodu sú firemné kalendáre v kurze. Účinnosť tejto reklamy spočíva v tom, že kalendár je predmetom, na ktorý vaši klienti i vy pozeráte každý deň. Logo spoločnosti, ponuka služieb, firemné slogany či fotografie zanechajú v klientoch nezmazateľnú stopu. Nielen klienti sú tí, ktorých môžete vďaka firemným kalendárom osloviť. Kalendáre sú cestou, ako získať nových obchodných partnerov, zákazníkov, ako efektívne predať tovar i služby. Preto neváhajte a už dnes objednajte rôzne typy kalendárov, ktoré vybudujú vašej firme žiadaný imidž a dobré meno. Skvelou správou je, že výroba kalendárov sa presunula do online sveta, takže je možné kalendáre objednať cez internet.
Stolový a nástenný kalendár ako každodenná reklama
Okrem malých vreckových kalendárov vám odporúčame objednať tiež stolové a nástenné kalendáre. Vreckový kalendár je síce skvelým darčekom, ale často skončí v peňaženke alebo vo vrecku, čím sa efekt propagácie zníži.
Stolový kalendár
Ak sa rozhodnete pre objednanie stolového kalendára, tak je zrejmé, že vskutku každý deň padne vášmu klientovi zrak na to, čo potrebujete spropagovať. Stolový kalendár je praktická pomôcka, do ktorej je možné zapísať dôležité poznámky bez toho, aby ste prerušili prácu. Pri výbere tohto typu kalendára dbajte na kvalitný papier a grafickú úpravu, ktorá umožní vpisovanie poznámok do riadkov.
Nástenný kalendár
Nástenný kalendár so špirálou sa dokáže zmeniť na dekoráciu steny, ktorá upúta každého ihneď po vojdení do miestnosti. Dôležité je vysoké rozlíšenie loga, fotografií a čitateľné písmo. Investujte do nástenného kalendára väčších rozmerov, aby bol efekt reklamy naozaj dokonalý.