Agentúra sa postará o to, aby event vyvolal správny waw efekt a zanechal v účastníkoch dojem, ktorý bol zámerom organizácie podujatia. Na ktoré kroky nezabudnúť pri plánovaní eventu?
Event marketing nielen pre budovanie imidžu firmy
Event marketing je na Slovensku ešte v plienkach a máloktorá spoločnosť ho dokáže využiť v plnej miere. Využívať marketing, ktorý prostredníctvom večierku spropaguje firmu alebo produkt, je skvelým krokom k tomu, aby ste dosiahli želaný waw efekt. Prostredníctvom dobre zorganizovaného večierka alebo kultúrneho podujatia je možné efektívne spropagovať služby, priblížiť zákazníkom nový produkt, budovať vzťah s dodávateľmi a zákazníkmi, posilňovať prepojenie medzi zamestnancami. Event marketing je oborom, ktorý má veľký potenciál z hľadiska reklamy a propagácie.
Atribúty, ktoré nesmú chýbať žiadnemu eventu
Poďme sa bližšie pozrieť na to, aké atribúty má event, ktorý zanechá v pozvaných silný dojem až waw efekt. Na základne rozpočtu sa dá zorganizovať event so skutočne enormným dosahom na marketingovú stratégiu spoločnosti.
Výber priestoru pre event
Počas zimy máte možnosti obmedzené, keďže event je nutné zorganizovať v interiéri. V lete odporúčame využiť parky, záhrady, priestory pred kaštieľmi a iné fotogenické miesta. Pozor na to, že najviac atraktívne priestory a miesta bývajú obsadené mesiace vopred.
Zoznam pozvaných
Pre koho vlastne event organizujete? Premyslite si cieľovú skupinu, ktorá bude kľúčová z hľadiska dekorácií, kateringu a programu. Určte dress code a zapracujte na príprave pozvánky, ktorá zaujme na prvý pohľad.
Objednanie kateringu
Dobrý katering býva rezervovaný na dlhé mesiace vopred podobne ako miesto konania eventu. Láska ide cez žalúdok a biznis nielen cez žalúdok, ale tiež cez chutné drinky. Event marketing ráta s tým, že alkohol rozviaže jazyk, uvoľní atmosféru a pomôže vybudovať nové kontakty. Jedlo vyberajte s ohľadom na priestor, v ktorom sa event koná. Pri stand by stoloch sa jedia jednohubky a nie teplé jedlá.
Program eventu
Podľa zamerania eventu vyberte program a výzdobu priestorov. Jedinečne sa dá zladiť propagácia produktu s efektnou prezentáciou. Vopred si ujasnite, či je cieľom len propagácia, alebo je cieľom tiež zvýšenie povedomia o detailoch produktu a pôsobnosti spoločnosti. Vrcholom programu by mala byť akcia, ktorá zanechá skutočný dojem.
Tip na záver: Na evente zorganizovanom agentúrou neprerobíte, ale naopak ušetríte. Event marketing je o kontaktoch, ktoré agentúra má, a preto dokáže dohodnúť lepšie ceny a pripraviť celú akciu k maximálnej spokojnosti všetkých strán.