Aby ste však mohli získať tie najlepšie výsledky, je dôležité, aby ste sa obrátili na call centrum, ktoré má v tejto oblasti veľa skúseností. Ako funguje celý proces telesales v prípade, že sa rozhodnete pre outsourcing? Máme pre vás všetky informácie.
Čo je telesales a aká je jeho úloha?
Telesales, nazývaný aj telemarketing alebo telesales, je jednou z foriem priameho marketingu. Jeho výhodou je, že poskytuje okamžité výsledky. Pracovník totižto prostredníctvom telefónu alebo osobného stretnutia hneď realizuje predaj produktu či služby.
Väčšina podnikov využíva telemarketing najmä na zvýšenie predaja. To však nie je jeho jedinou úlohou. Odborný pracovník dokáže okrem toho zabezpečiť aj:
- Dohadovanie stretnutí – zamestnanec môže s potenciálnym zákazníkom alebo klientom dohodnúť pracovné stretnutie. To môže neskôr zvýšiť zisky alebo rozšíriť podnikateľskú činnosť.
- Retenciu – inak povedané, udržanie existujúceho zákazníka. Osoba s ním komunikuje a zaisťuje, že neprestane využívať vaše služby alebo tovary.
- Aktualizáciu databáz – dôležitý úkon, vďaka ktorému máte vždy aktuálne informácie o zákazníkoch, ktoré môžete využiť napríklad v rámci svojej marketingovej kampane.
Ako funguje telesales produktu cez outsourcing?
Outsourcing telesales poskytuje veľkým aj malým spoločnostiam veľa výhod. K tým najväčším sa radí šetrenie času, energie a financií. Namiesto toho, aby ste robili nábor na nových zamestnancov, platili za nich odvody a školenia, investovali do licencií informačných systémov či prenajímali priestory na kancelárie, zaplatíte len jeden poplatok call centru.
Call centrum za vás prevezme vašu databázu existujúcich klientov, o ktorých sa bude starať, aby neprestali využívať vaše služby a produkty. Následne však začne komunikovať aj s novými klientmi, čím dokáže efektívne zvýšiť vaše príjmy.
Outsourcing call centra je vhodný pre každú spoločnosť, ktorej chýba predaj cez telefón, chce rozšíriť svoje pôsobenie alebo len túži zvýšiť svoje zisky.
Dbajte na výber call centra
Keď sa rozhodnete pre outsourcing telesales, je dôležité, aby ste si zvolili správne call centrum. Od toho sa odvíja, aké výsledky získate. Jednou z možností je call centrum Credit Call, ktoré má v tejto oblasti veľa skúseností. Spolu s predajom vám poskytne aj ďalšie spomínané služby ako je dohadovanie stretnutí, retencia či aktualizácia databáz. Máte tak istotu, že sa vám postará o existujúcich aj nových zákazníkov.