Kľúčovým faktorom je v tomto prípade reštauračný systém, ktorý uľahčí prácu a ušetrí čas. Čo všetko reštauračné softvéry dokážu?
Reštauračný systém pomáha zvýšiť tržby
Vo sfére služieb zákazníkom je veľmi dôležitý ľudský faktor. Niekedy však ani najrýchlejší a najviac skúsený čašník nedokáže obslúžiť celú reštauráciu. Prvým problémom pri veľkom zaťažení sa stáva čas, ktorý musí venovať objednávke. Druhý problém je chybovosť. V čase obeda či večere sa sem-tam pritrafí, že sa na nejakú objednávku zabudne alebo sa zistí, že chýbajú suroviny na prípravu objednaného jedla. Všetky uvedené problémy eliminuje jednoduchý reštauračný systém.
Rýchlosť objednávok ako kľúč k spokojnosti klienta
Reštauračné systémy umožňujú prijímať objednávky priamo pred klientom t.j. pri stole. Odpadáva behanie čašníka, ktorý objednávky zapíše v kuchyni alebo ich musí nahodiť do počítača na bare. Prakticky ihneď po zadaní objednávky je doručená do kuchyne alebo na bar. Na príprave jedla i nápojov sa môže začať pracovať behom sekundy od ich objednania. Rýchlosť je v prípade práce s ľuďmi kľúčom k ich spokojnosti. Platba je tiež poslednou bodkou, ktorá dokáže dojem z reštaurácie pokaziť i napraviť. Cez tablet sa pri stole skontrolujú skonzumované položky, zadá sa spôsob plavby a behom minúty majú zákazníci na stole účet.
Príjemné pracovné prostredie ako kľúč k spokojnosti zamestnancov
Jednoduchý reštauračný systém ocenia nielen zákazníci, ale tiež čašníci. Práca so systémom je prehľadná a rýchla. Dotykové obrazovky sa jednoducho ovládajú. V systéme je možné vytvoriť mapu stolov. Čašník má v reálnom čase prehľad, kde boli objednávky doručené a ktorý stôl je na rade. Vaši zamestnanci ocenia ušetrené kilometre, kedy nemuseli behať do kuchyne, na kasu a späť k stolom.
Okrem priameho predaja sa dajú v systéme nakonfigurovať i iné programy. Manažéri a hlavní kuchári využívajú režimy sledovania skladových zásob. Majitelia reštaurácií majú vďaka softvéru prehľad o tržbách a dokážu porovnať výkonnosť zamestnancov. Jediným klikom môžu vytvoriť analýzu, ktorá informuje o tom, kedy je reštaurácia najviac vyťažená. Táto funkcia pomáha optimalizovať rozdelenie práce a zmien. Rozšírené reštauračné systémy slúžia aj ako evidencia vernostného programu zákazníkov.