Reklamačný systém online zabezpečí príjem a evidenciu reklamácií prijatých prostredníctvom reklamačného formulára. Reklamačný formulár je do detailu nastaviteľný presne podľa potrieb firmy a umiestnený na jej webstránke. Evidencia a spravovanie reklamácií vo firme následne prebiehajú online s prístupom k manažovaniu reklamácií z ľubovoľného počítača alebo mobilu /podmienkou je len internet a internetový prehliadač/.
Ďaľšie výhody: automatické posielanie notifikácií zákazníkovi o stave reklamácie /email, sms/, generovanie reklamačnej dokumentácie “na jeden klik” do .pdf súboru umožňujúceho tlač alebo jednoduché odoslanie dokumentu emailom. Reklamačný systém je aktualizovaný podľa zmien legislatívy a upozorňuje pracovníka firmy na dôležité termíny /záručná doba atd./. Okrem toho ho prevádza celým procesom reklamačných úkonov a informuje o ďaľšom postupe vybavovania reklamácie.