V rámci neho sa realizujú cielené kurzy v 13 obsahových témach, ktoré sú orientované na praktickú výmenu poznatkov a informácií z oblastí hotelových a gastronomických služieb, incentívnu a kongresovú turistiku, voľnočasové a wellness aktivity, teambuildingové programy, komunikačné schopnosti pracovníkov v cestovnom ruchu, marketingové činnosti a techniky, cykloturistika, lanové centra a inovatívne produkty regionálneho cestovného ruchu.
Cestovný ruchu a turizmus je založený na tom, že klient očakáva prežiť zážitok a dobrý pocit podľa jeho očakávaní a pritom je velký časť klientov, ktorí vyhľadávajú nové a nové aktivity, zážitky a pocity. Inovatívnosť v produktovej časti cestovného ruchu sa javí ako strategicky royhodujúcov časti v stále rastucom konkurenčnom prostredí. Oblasti cezhraničného uzemia sice ponúkajú nové a inovatívne produkty, avšak ich rast, kvalita a rozsah ešte zaostáva za možnosťami toho destinačného územia.
Produktovať nové a inovatívne služby ktoré majú regionálne charakterisktiky je platforma pre pána Emila Mederu z Bojníc, ktorý dodáva „ Pred nedávnom sme sa pustili do realizácii Muzea praveku v Bojniciach. Ide o inovatívny produkt cestovného ruchu, určený pre rodiny s detmi a pre mládež. Muzeum je osadené na pravekom sídle pračloveka a doplnili sme aktívne služby, ktoré klientov zaujmu. Inovatívnosť je rozhodujúca, potom nasleduje najdôležitejšia čast, a tou je aoki myšlienku dovist do život a ešte aby to bolo aj uspešné. O tomto všetkom sme v projekte rozprávali a diskutovali“
Projekt je spolufinancovaný zo zdrojov EÚ a ŠR Slovenskej republiky a realizuje ho občianske združenie Bojniciensis so sídlom v Bojniciach, hlavným cezhraničným partnerom je Region Slovácko – sdružení pro rozvoj cestovního ruchu so sídlom v Uherskom Hradišti.
Kontakt: oz@bojniciensis.sk