Pracovníci na úsekoch hotela ako sú recepcia, úsek ubytovania a gastronomie, marketingu, cestovnej kancelárie a komunikácie s klientmi a PR majú takmer po celý svoj pracovný čas priami kontakt s hosťom. Títo tvoria základný pilier hotela a výrazne vplývajú na spokojnosť resp. nespokojnosť hosťa, ktorý na základe spokojnosti robí danému stredisku a hotelovému zariadeniu reklamu (spokojný hosť - najlepšia reklama).
Spoločnosť SPORT HOTELING spol. s r.o. je prevádzkovateľ hotela Športcentrum Bojnice, ktoré leží v srdci jednej z najnavštevovanejších destinácií cestovného ruchu na Slovensku. Hotel poskytuje rozsiahle portfolio služieb pre individuálnu klientelu, ale aj pre kolektívy a firmy. Práve tvorba a stabilita pracovných pozícií bola a je výzvou pre túto spoločnosť. S týmto cieľom spoločnosť implementovala projekt s názvom „Zvýšenie adaptability a stability pracovníkov v hotelových službách“ a vytvorila 6 nových pracovných pozícií. Projekt sa realizoval vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu v rámci Operačného programu Zamestnanosť a sociálna inklúzia a trval od 07/2010 do 06/2011.
K dosiahnutým výsledkom projektu bolo vytvorenie šiestich pracovných miest, vzdelávanie 15 zamestnancov vrátane jazykovej prípravy, gastronómie, komunikačných schopností, organizovania podujatí, rozvoj marketingových produktov, doplnenie zručností s IKT a znalosti rezervačných hotelových systémov. Pre stategické plánovanie spoločnosti bol v rámci tohto projektu spracovaný strategický plán ďalšieho vzdelávania zamestnancov.
www.esf.gov.sk a www.sia.gov.sk. „Priestor pre vašu príležitosť“
Kontakt : sportcentrum@sportcentrum.sk