Predstavte seba aj svoje produkty a služby
PR články sú texty, ktoré môžete uverejňovať na svojej stránke alebo blogu, alebo na inom mieste, kde je množstvo ľudí a tým pádom aj Vašich potencionálnych klientov. Ide o články, ktoré sú určené pre verejnosť. Vďaka nim môžete predstaviť svoje produkty a služby. Zároveň môžete klientov oboznámiť so svojou firmou a víziou do budúcnosti.
Základné piliere PR článku
Nato, aby bol Váš článok úspešný, potrebujete dodržiavať pár základných pravidiel. V prvom rade musíte vedieť, o čom by Váš článok mal byť, čiže čo ním chcete povedať, alebo načo chcete upriamiť pozornosť čitateľa. Chcete spropagovať nejaký Váš produkt? Alebo chcete upozorniť zákazníkov na nový e-shop? Rozbiehate obchod so službami a potrebujete svoju firmu dostať do povedomia ľudí? Je jedno o ktorú oblasť ide vo Vašom prípade, držte sa iba jej. Ako sa hovorí, nemiešajte hrušky s jablkami. Ak chcete písať o jednom produkte, píšte iba o ňom, nemiešajte do jedného článku množstvo ďalších vecí. Radšej neskôr uverejnite ďalší článok, s iným cieľom, inou myšlienkou. Potom by sa mohol článok zdať prehustený a mohol by pôsobiť mätúco. Čitateľ sa v ňom rýchlo stratí a určite ho ani nedočíta do konca. Radšej sa zamerajte na podstatné informácie, ktoré čitateľa zaujmú a predstavia mu daný produkt alebo službu. Ďalšiu vec, ktorú by ste si mali uvedomiť je, pre koho je Váš článok určený.
Napísať vlastný článok alebo nie?
Ak máte v úmysle napísať si vlastné PR články, pokojne sa do toho pustite. Veríme, že naše rady Vám pri písaní pomôžu. Ak však uvidíte, že Vám to veľmi nejde, predsa len nie každý z nás ma nadanie na písanie, potom radšej využite služby copywriterov. V súčasnosti je ich množstvo a takouto formou máte zabezpečené kvalitné články, ktoré ulahodia každému čitateľovi.
FOTO: Peter Atkins / dollar photo club