Ako však web zatraktívniť pre možných reklamných partnerov? Viete to? Ponúkame Vám 3 praktické, no účinné tipy, ktoré Vám pomôžu urobiť Vašu web stránku ziskovú.
1. Nadpisy a podnadpisy
Či už píšete články do blogov na eshope, máte tematický web alebo ide o vyhľadávané písanie článkov - copywriting, vedzte, že nie je jedno, ako a aký článok napíšete. Článok zaujímavý pre vyhľadávače, a teda aj pre prípadných reklamných klientov je taký článok, ktorý obsahuje správne nadpisy a podnadpisy, ktoré sú vhodným spôsobom označené, minimálne aspoň hrubým písmom. Pre vyhľadávač je totiž takýto článok prehľadnejší a kvalitnejší.
2. Kľúčové slová
Možno viete, možno sa práve dozviete, že aj Google samotný má viacero nástrojov na analýzu kľúčových slov, ktoré zobrazia nielen návštevnosť daného slova, ale navrhujú aj ďalšie nápady na ich použitie. Jedným z nich je Google plánovač kľúčových slov, ktorý zobrazuje mesačnú mieru vyhľadávania daného slova, pričom vychádza zo štatistík z predchádzajúceho roka. Aby bol článok úspešný, teda videný čo najväčším počtom ľudí, musí tieto kľúčové slová obsahovať a tiež je podstatné, v akej miere ich obsahuje. Tu tiež, ako všade inde platí, že menej je viac.
3. Spätné odkazy
Väčšina portálov umožňuje umiestniť až 3 spätné odkazy na rozličné kľúčové slová odkazujúce na vybranú webovú stránku. Tým sa jednak zlepšuje SEO stránky a tiež sa zvyšuje hodnota samotného článku. Netreba však zabúdať na to, že aj spätný odkaz musí mať požadovaný formát. Preto je fajn, keď dané nastavenia urobí profesionál, pre ktorého je správna SEO optimalizácia hračka.