Po pár dňoch zistíte, že to tak ľahko nejde. Pritiahnuť ľudí na vlastnú webstránku je hotová veda, ktorú, ak chcete byť úspešní musíte poznať.
Zamerajte sa na cieľovú skupinu
Návštevnosť webových stránok závisí od ich obsahu. V tomto smere sa môžete orientovať len na konkrétnu cieľovú skupinu. Ak máte napríklad stránku, na ktorej predávate bicykle a súčiastky na bicykel vašou cieľovou skupinou sú cyklisti.
Obsah stránky
Obsah webových stránok je základ. Zostaňte verný svojej cieľovej skupine a zbytočne neodbiehajte od základnej témy. Pokiaľ chcete môžete články viesť na stránke tematicky. Výbornou ukážkou sú rôzne stránky pre ženy, pre mamy či pre mužov. Pánske magazíny ponúkajú množstvo informácií, ktoré páni isto ocenia a každý si tu nájde niečo pre seba – od domácich kutilov, cez cestovateľov až po finančníkov. Podobne môžete členiť aj stránky pre ženy.
Tvorba blogu
Okrem množstva tovaru by ste sa mali venovať aj obsahu stránky. Články sú základom, ktorý vám môže získať množstvo nových návštevníkov a teda aj potenciálnych zákazníkov.
Ak si na tvorbu článkov netrúfate môžete osloviť copywriterov, ktorí sa v SEO vyznajú, držia krok s neustálymi zmenami algoritmov v Google a najnovších trendoch. Dôležité sú v tomto smere hlavne kľúčové slová, pravidelné pridávanie obsahu a starostlivosť o stránku. Ak si chce užívateľ prečítať na internete niečo pekné, niečo nové či zaujímavé navštívi vždy stránky, kde to nájde. Nebude sa vracať na stránky, kde obsah pribudne raz za 2-3 týždne a kde je jasne vidieť, že majiteľ na ňu nemá čas.
Sociálne siete
Vytvoriť webovú stránku nie je ťažké, oveľa ťažšie je získať a udržať si návštevníkov. Pomôcť vám v tom okrem obsahu môžu aj rôzne súťaže pre užívateľov, zaujímavé pozvánky na rôzne podujatia a samozrejme dnes všemocné sociálne siete. Na nich je dnes každý, tak prečo nie aj vaša stránka. Webovú stránku môžete prepojiť so stránkou na Facebooku, Instagrame,... Sociálne siete môžete využiť na priamu komunikáciu s užívateľmi či zákazníkmi.