Monitorujeme 1678 zdrojov
Pridaj správu
Pre pridanie PR článku sa musíte prihlásiť. Pokiaľ máte vytvorený svoj účet, tu sa môžete prihlásiť, pokiaľ nemáte vytvorený svoj účet, tu sa môžete registrovať.
Tlačová správa, PR firemný prezentačný článok a SEO článok
Reklama pomocou Tlačovej správy, PR (public relations) článku, teda plateného reklamného článku znamená, že zverejnenie takéhoto článku je platené inzerentom.
Tlačová správa, PR článok obsahuje vecné a užitočné informácie o určitej službe, určitom tovare alebo firme. Táto reklama je vhodná pre všetky firmy, produkty a služby. Čitatelia takúto reklamu vnímajú s väčším pocitom dôvery, lebo je promovaná formou článku. Nakoľko reklamný článok poskytuje oveľa viac priestoru ako ostatné reklamy, dobre napísaný PR článok môže byť niekoľkonásobne efektívnejší ako ostatné typy reklám.
PR články sa používajú napríklad pri zavedení nového produktu na trh, pri akciách, výpredajoch, otvorení nových prevádzok, atď.
PR články je možné napísať aj v tretej osobe alebo formou reportáže. Do tohto druhu reklamy tiež spadajú rôzne články vytvorené inzerentom (alebo pre inzerenta), recenzie na jeho produkty a služby, ktoré môžu slúžiť ako poradňa pre užívateľov a inzerent môže pomocou nich jemne dávať do povedomia svoju značku a kvalitu svojich produktov a služieb. Často sa jedná o seriál Tlačových správ, PR článkov, kde inzerent, ako odborník, dáva tipy, triky, rady z danej oblasti.
Tento typ internetovej reklamy nie je na to, aby inzerent pomocou článkov niečo priamo predal, ale aby ukázal svoju profesionalitu a vzbudil dôveru klienta, aby klient, ak hľadá produkt, alebo službu, ktorú inzerent ponúka, ju chcel práve od neho. Táto reklama má dlhodobý charakter, doporučujeme pravidelne v rovnakých intervaloch uverejňovať reklamné články a vytvoriť tak seriál. Tieto reklamné články by mali byť skôr odborného charakteru a majú ponúkať užitočné informácie.
SEO článok
Jedná sa o článok zverejnený na internete, ktorý má v sebe určitú “nadstavbu” takže okrem propagačnej funkcie má aj dôležitú úlohu pri zvyšovaní pozície vo vyhľadávačoch. Takéto články obsahujú spätné odkazy, ktoré by vyhľadávače (resp. roboty) mali vyhodnotiť ako znak dôležitosti.Z toho aj odvodený názov SEO – search engine optimalization, teda optimalizácia pre vyhľadávače. Potom SEO článok možno jednoducho pomenovať ako článok písaný pre vyhľadávače. To zlepšuje pozíciu pri zobrazení výsledku vyhľadávania. Takéto články sú účinným nástrojom linkbuilding, ktorý má získať kvalitné spätné odkazy v rámci optimalizácie pre vyhľadávače.Obsah SEO článku je nutné písať tak, aby obsahoval kľúčové slová v rôznych gramatických tvaroch, z ktorých časť sa použije ako názov odkazov (anchor text), čo je nesmierne dôležité pre zlepšenie pozície vo vyhľadávačoch a SEO. Nezabúdajte že článok by mal byt zrozumiteľne napísaný a mal by obsahovať „rozumný“ počet spätných odkazov (Odporúčame max. 5) a silu spätných odkazov treba cez kľúčové slová zamerať na hlavné kategórie cieľovej web stránky, ktorá sa má dostať na lepšie pozície vo vyhľadávačoch.